tiistai 19. huhtikuuta 2011

Lisää säpinää hevosrintamalle

Jotta ei elämä menisi liian helpoksi, olen Mussukan ja Projektin lisäksi ottamassa vakavaan harkintaan kaunista kolmivuotiasta. Kutsutaan häntä nyt vaikka Varsaksi. Varsan olen täällä maininnut ennenkin, mutta nyt sain aikaiseksi soittaa kasvattajalle ja sopia, että pääsen tätä ihastelemaan. Perjantaina olen sitten menossa.

Varsa on kummitellut elämääni useampaakin kautta. Olen nähnyt hänestä videota netissä, lukenut myynti-ilmoituksensa, seurannut keskustelua nuorista hevosista mutta myös livekontaktia löytyy tuttujen kautta. Itse asiassa muuan tuttavaperhe oli jopa ollut häntä ostamassa, kunnes sitten kuitenkin päätyivät osaavampaan hevoseen. Tämä on hyvä meriitti ehdottomasti, tiedän siinä perheessä olevan kunnianhimoa isot liudat.

En tiedä millainen yhdistelmä olisimme, minä+Varsa. Kokemusta nuorista hevosista minulla kyllä on runsaastikin, mutta tiedä sitten. Ne ovat kuitenkin olleet aika eri tason otuksia. Tässä hevosessa varmasti olisi ainesta vaikka ja mihin - oikeissa käsissä.

Olenkohan minä jotenkin ihan hassu, kun jatkuvasti kyseenalaistan itseäni. Mitä nyt sejase nimekäs kasvattaja ajattelee, jos kysyn hänen hevostaan. Äääh, sitä varten he kai ilmoittelevat, että ihmiset kiinnostuisivat heidän hevosistaan.

Nyt siis häntä pystyyn ja positiivisin odotuksin perjantaita odottamaan. Sen jälkeen ollaan taas ainakin yhtä kokemusta rikkaampia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti